Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

When the Autumn rain comes

Πόσο ωραία φθινοπωρινή Παρασκευή! Η πρώτη που θέλω να μείνω στον καναπέ με ζεστό καφέ,  κάλτσες(!) και (μπλοφάρισμα σεντράρισμα σερβίρισμα αυτά μου βγάζει ο ορθογράφος όσο εγώ γράφω) σερφάρισμα στο internet.






Oh my God μέχρι τώρα έχω παραγγείλει ένα σακούλι Reeses (όποιος έχει ζήσει Αγγλία ή Αμερική με καταλαβαίνει...ΕΘΙΣΜΟΣ!) και ΠΟΛΛΕΣ σάλτσες HP για  barbeque. Αν έρθουν θα μπορώ να σας πω και για την αξιοπιστία του site.


Δεν γίνεται όμως να παραγγείλω αυτό:







Münzstr. 11c, Mitte
10178 Berlin

Όποιος βρεθεί Βερολίνο τούτες τες μέρες τον μισώ να το δοκιμάσει...Πραγματικά!!!!!!!!!!

2 σχόλια:

  1. grrr κάμνουμε διατροφή λέμε...όσο για το Βερολίνο, γίνεται να είμαι εκεί ΤΩΡΑ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ το ίδιο από χτες (τάχα Δευτέρα)!!! Έλα μωρέ, γιαουρτάκι είναι...

    Πιιιι τί θυμήθηκα τώρα...
    http://youtu.be/THt5u-i2d9k

    ΑπάντησηΔιαγραφή